Potrzebujesz wsparcia?
Chcesz wziąć udział w zajęciach prowadzonych metodą Callana?
Wolisz zajęcia indywidualne?

Skontaktuj się ze mną.

Najczęściej zadawane pytaniaFAQ

Pytania dotyczące konta

Czy muszę założyć konto aby oglądać kursy?

Wybrane fragmenty kursu lub części lekcji mogą być oglądane bez logowania. Jeśli jednak zamierzasz obejrzeć płatne lekcje, w trakcie pierwszego zakupu konto zostanie dla Ciebie automatycznie założone.

Co jeśli zapomniałem danych logowania?

W trakcie logowania, jeśli pamiętasz email a nie pamiętasz hasła – możesz użyć opcji linku, który wyślemy do Ciebie w celu zresetowania hasła. Jeśli nie pamiętasz adresu email, na który się rejestrowałeś – skontaktuj się z nami.

Jak długo mam dostęp do produktu cyfrowego?

Każda lekcja online zawiera informację, jak długo masz do niej dostęp. Celem tego jest zmobilizowanie studentów do zapoznania się z materiałem w krótkim czasie po dokonaniu zakupu. Nie chcę by kurs został odłożony na później, a w rezultacie zapomniany.

Czy dostęp do pakietu kilku lekcji jest dłuższy?

Jeśli kupujesz pakiet kilku lekcji kursu online, wówczas kurs masz dostępny przez dłuższy okrez czasu. kazdy pakiet online zawiera informację o czasie dostępu.

Pytania dotyczące faktur i płatności

Czy mogę uzyskać fakturę VAT?

Na chwilę obecną wystawiam rachunki/faktury BEZ VAT. Są wystawiane do każdego zakupu i automatycznie przesyłane na Twojego maila.

Czy dane mojej karty są bezpieczne?

Tak. Bezpieczeństwo to dla nas priorytet. Dlatego nie przetwarzamy ani nie zapamiętujemy danych transakcyjnych po stronie naszego serwisu. Wszystkie operacje i formularze wprowadzania danych są po stronie Cashbill – operatora korzystającego z najwyższych standardów bezpieczeństwa i certyfikatów ochrony danych. 

Czy mogę zapłacić bezpośrednio na konto bankowe?

Nie ma takiej możliwości. Wszystkie tranzakcje będą 'przechodziły’ przez stronę płatności alingo.pl

Zwroty

Czy mogę uzyskać zwrot jeśli zmieniłem zdanie i już dłużej nie potrzebuję produktu cyfrowego?

W związku z tym, że sprzedaję produkty cyfrowe, do których dostaniesz dostęp zaraz po zakupie, dlatego zwrot na produkty nie będzie możliwy.

Czy mogę uzyskać zwrot jeśli zmieniłem zdanie i już dłużej nie potrzebuję konsultacji językowych?

Jeśli zajęcia odwołasz nie później niż TRZY DNI pracujące przed zajęciami, koszty zostaną zwrócone. Koszty za zajęcia odwołane poźniej nie zostaną zwrócone. Proszę, szanujmy swój czas i nie odwołujmy zajęć w ostatniej chwili.